Servicepakketten: Veelgestelde vragen

  • Wat is het servicepakket?

    Een website is eigenlijk nooit écht af, teksten worden aangepast, oude foto’s worden vervangen door nieuwe en ook die ene video moet nog even geüpload worden. Soms gaat er echter iets fout bij het aanpassen of vergeet u uw website te onderhouden/beveiligen. Met onze servicepakketten voor websites ontzorgen wij u volledig! Wij maken reservekopieën van uw website, voeren updates uit, beveiligen uw website tegen schadelijke software en geven u nét dat beetje extra ondersteuning. Handig toch? Op deze manier zal uw website goed blijven functioneren en hoog blijven scoren in zoekmachines zoals Google.

  • Gaan de betalingen automatisch?

    Ja, u hoeft verder niets te doen. Tijdens de aanvraag heeft u met de eerste betaling toestemming gegeven om door ons maandelijks het bedrag van uw rekening te laten incasseren.

  • Wat als ik meer ondersteuning nodig heb?

    Wanneer u aanpassingen aan uw website wilt laten doen of wanneer er foutmeldingen optreden door verkeerd gebruik zullen deze uren van uw ondersteuning uren afgaan. Bij ons kleinste pakket zit 0,5 uur ondersteuning en bij ons grootste pakket krijgt u liefst 10 uur ondersteuning per maand. Als uw uren op zijn of wanneer wij het aantal uren overschrijden zullen wij u vooraf op de hoogte brengen en om toestemming vragen. Wij berekenen vervolgens ons gebruikelijke uurtarief.

  • Gaan de backups en updates van mijn ondersteuningsuren af?

    Nee, deze gaan niet van uw ondersteuningsuren saldo af. Wij voeren de backups en updates ten alle tijden voor u uit.

  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Dat kan heel gemakkelijk via het contactformulier, door te mailen naar info@trendblue.nl of door te bellen naar +31 85 060 0856. Het abonnement stopt vervolgens na de opzegtermijn van één maand.